Pappas födelsedag idag!!!

Hej gott folk. Det har gått ett bra tag sen jag bloggade. Jag har varit så extremt upptagen med anatomiböckerna, pluggat från 11 på morgonen till 11 på kvällen. Med korta kissepauser och mat-pauser såklart.
Vi hade vår allra första tenta i torsdags (teoretiska delen), och på igår hade vi den praktiska delen.
Så nu är det avklarat. 1 av 4 anatomitentor är avklarade! YEAY. 
Och jag kan inte säga om det gick bra eller dåligt, för jag vet inte. Proven såg så annorlunda ut, och vissa frågor&svar påminner om högskoleprovet. Så man kan ha svarat rätt men samtidigt fel.
I alla fall, på onsdag får vi resultaten över internet. Jag ska dock inte kolla mitt resultat förrän EFTER att jag kommit hem från kemitentan. För vi har nämnligen vår allra första kemitenta på onsdag. Den flyttades ju fram från förra onsdagen. Och jag vill inte se ett dåligt resultat INNAN kemiprovet, för då kommer jag bara bli psykad.

Så igår tog jag det baaaaaaaaara lugnt. Inget plugg, bara chill :D
Igårkväll satt vi på Morads rum med en massa andra roliga människor. De skulle ut och festa i Sopot hela högen men jag mådde skitdåligt och var så himla trött, så jag stannade hemma efter att de stack. Har ju knappt sovit på en vecka och eftersom att vi haft prov så har jag inte haft tid att handla mat och sådär. Jag hade inte druckit vatten på 2 dagar haha.
I alla fall, när alla stack till Sopot så gick jag tillbaka till mitt rum och åt en banan och tittade 20 minuter av filmen Piranha, och därefter gick jag o lade mig :)
Har sovit 11 timmar nu tror jag, det behövdes minsann!

Nu är det dags att börja med nästa tentaplugg...
Skriver ikväll igen! PUSSSSS

Måste dessutom säga grattis till VÄRLDENS BÄSTA PAPPA som fyller år idag. Är jätteledsen att jag inte kunde vara där med dig idag pappsen:( asheghetam <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0