stressssss



Jag har så mycket att göra denna veckan. Vi har ett stort prov den 4e december och 5 dagar därefter har vi nästa anatomiprov. Jag mår inte bra. Det sjuka är att vi har såååå mycket att göra men om exakt 4 veckor är allt över. 4 veckor kommer gå skitsnabbt ju! Skumt. 
Men detta ska jag klara! Jag visste att det skulle bli såhär förr eller senare..

Har inte ens pluggat idag. Jag har varit på Galeria Baltycka sen kl 2 med Sour, Gulsah, Anton och Morad. Vi åt mat och därefter gick vi runt en kort stund innan vi handlade mat för veckan.
Roligt hade vi i alla fall, men jag har missat ett par pluggtimmar..
Och ikväll ska alla på bio för att se Harry Potter och jag MÅSTE se den annars kommer jag bara må sämre. Haha. Så nu måste jag ta tag i plugget!

PUSS på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0