First anatomy class

Precis hemkommen från vår allra första Anatomy Lecture. Det var vääääldigt roligt och intressant, I love our lecturer!!
Han var väldigt luuuugn och sansad och noggrann och väldigt dramatisk haha. Det var jätteroligt att lyssna på honom.
Han gick genom hur man bäst kan plugga till anatomi, och han gick även genom bones of the lower limb and pelvis. (=benen på underkroppen och "buken").

Nu har jag håltimme fram till kl 15.30 då jag har kemilektion fram till kl 17.00.
Är jättesömnig men måste plugga både kemi och anatomi så jag ska nog börja med plugget först innan jag tar en tupplur.
Måste även hinna laga mat. Men det är så himla skönt att VETA att man kan ringa och beställa mat om man nu inte hinner laga något själv. Och det är ju superbilligt liksom. Men nu har jag redan tagit ut köttfärs ur frysen så det är lika bra att laga spagetti :)

Kommentarer
Postat av: jess.

Du verkar trivas jättebra och du verkar otroligt nöjd och lycklig. Lycka till med studierna!

2010-10-05 @ 15:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0