Helgen!

Tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg!
Helgen har varit suverän, massor av fest och många nya människor som man lärt känna!
Igår var en soooooft dag då vi bara satt hemma, vi satt mestadels på mitt & Nellys rum och skrev ner schemat som hade kommit upp på hemsidan! Jag har ett hemskt schema men det kan jag skriva upp lite senare! Denna veckan är dock många lektioner inställda, och på fredag är det Rector´s day, vilket är Sveriges motsvarighet till "studiedag", så vi är lediga den dagen! Skönt. Annars är schemat för denna veckan ganska soft.
Idag hade jag dock INGA inställda lektioner så nu är jag helt slutkörd. Och jag skulle EGENTLIGEN ha slutat 18.15 idag, men vi fick sluta lite tidigare.

Nu väntar jag på min mat som jag beställt. De levererar maten direkt till min rumsdörr:) underbart säger jag bara. Det fick bli Spagetti Carbonara idag, igår beställde vi alla hem kyckling och det var också skitgott. Behöver ju inte ens laga mat här haha.













Okej jag har SKITMÅNGA bilder men detta är en sammanfattning från torsdagen och fredagen!

Morad knackade precis på vår dörr och frågar vad jag gör, jag bara Inget sitter bara vid datorn. Han bara Har du inte pluggat, varför pluggar du inte anatomi?! Jag bara, JAG SLUTADE FÖR EN KVART SEN IDIOT! haha.
Vissa har ju varit lediga från kl 12 idag eftersom att deras lektioner har varit inställda just idag medans mina inställda lektioner ligger på någon annan dag.
Så nu har Morad gett mig ångest så jag ska börja plugga NU. Orkar inte vänta tills maten kommer så jag äter min skalade morot sålänge istället :)
MIN MAT KOM PRECIS! När man talar om trollen hahaha

PUSS på er

Kommentarer
Postat av: keyhan

khosh be haletoon.man inghad delam party mikhad.inja rah mirim khiaboon maro mikhan bazdasht konan.heyyyyyyy khoda.

2010-10-05 @ 03:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0