I couldnt resist!

Köpte förresten en svart jättefin kofta från H&M idag ! :D
Jag var på Galeria Baltycka med Sour eftersom att vi behövde köpa speciella miniräknare till kemiprovet. Det var inte meningen att jag skulle shoppa något INNAN mina prov. Men jag kunde inte låta bli. Plus, jag äger bara EN ENDA svart kofta och den har jag haft i 2 år. I deserved it, det tycker jag i alla fall :).

Har lovat mig själv att leva som en äkta student även om jag kan leva lite bättre än så.
Jag är så stolt över mig själv.
Om jag gör bra ifrån mig på proven så kommer jag vara världens lyckligaste människa.

Visar koftan så fort jag använder den!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vad du verkar trivas därnere, lycka till med allt:D

2010-10-27 @ 21:33:46
Postat av: keyhan

salam.bebin ajnaz help me.

s.o.s

bia be in webloge

www.keyhan.blogg.se

hadeaghal ieki biad ie nazar bede.e.terkidam too tanhay.biaia.montazeram docy.bay

2010-10-30 @ 00:26:36
URL: http://keyhan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0