Just so you know!

Om ni har frågor så fråga på!
Jag svarar på allt ni undrar :)

Ni måste dessutom förstå att jag inte hinner blogga varje dag. Om jag orkar och har tid så blir det varannan dag, och jag tycker att det är en väldigt bra deal!
Jag har jättemycket plugg just nu, och 3 kurser är till och med inställda denna veckan haha. Vi har alltså inte haft histology, first aid och cell biology ännu.
Vi har bara haft chemistry, polska och anatomy denna veckan, men imorgon har vi vår allra första embryology lecture och latin-lektion. Så från och med måndag har jag alltså 5 ytterligare ämnen att plugga, medans jag bara haft 3 ämnen denna veckan. Så ja, det kommer bli mycket stressigare inom väldigt snar framtid!
Hoppas ni förstår och fortsätter följa min blogg ändå :D


Kommentarer
Postat av: Louiseeeeeeeee

Kul att du trivs gumman, vi tänkee på dig här hemma, kul att du updaterar så vi hänger med lite haha Miss uuuu

2010-10-07 @ 03:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0