Lördag

Idag vaknade vi upp vid 12-tiden och så fort vi var färdiga så begav vi oss till Galeria Baltycka. Bahar och Nelly var främst ute efter vinterjackor eftersom att de bara har med sig kappor från Sverige. Jag var egentligen ute efter en höstjacka som jag kan använda INNAN snön börjar falla här i Gdansk. Jag fryser redan ballen av mig i min skinnjacka.
Efter att alla hade hittat sin jacka så gick vi till Carrefour för att handla. Jag visste inte att de OCKSÅ sålde mat, så det var en härlig överraskning. Vi handlade allting där och slapp dra till Lidl, nice!
Jag kom ut därifrån med 4 påsar, Nelly hade 5 påsar, Bahar hade 5 påsar. Så det var ganska intressant.. Det var en tortyyyyyyyr att gå ut från affären och promenera ut från Galerian för att ta taxi hem. Och vi fick ju inte ta med kundvagnarna eftersom att de tillhörde Carrefour så vi fick bära påsarna "hela" den korta vägen haha.

Anyway. Tiden gick fortare än vi trodde, så vi var hemma strax efter kl 5. Sen tog det ett BRA tag att sortera upp all jävla mat. Sen märkte jag att min ena yoghurt hade LÄCKT i kylen. Förmodligen för ett par dagar sen, för den hade stelnat fast :(. Så det tog ett tag att få bort det..
SEN var jag tvungen att fixa käk. Så ja, jag är helt död nu och ska precis börja plugga när Nelly säger att kvällens planer faktiskt BLIR AV. Vi skulle egentligen ut med en massa kompisar och sätta oss på ett ställe som heter Chicos eller Cicos haha. Men vi trodde att det blev inställt eftersom att ingen hade pratat om det. Men nu blir det tydligen av. Så nu hinner Ajnaz inte plugga. För Ajnaz vill verkligen ut och träffa lite folk. Måste plugga ihjäl mig imorgon och jag GILLAR INTE LÄGET!








Kommentarer
Postat av: کیهان افراسیابی keyhan

salam dr.in moohato shoone kon baba.che lebase doctoram bet miad.

khanoom doctor in nabze maro migiry?iekam fesharam rafte bala

2010-10-18 @ 22:59:48
URL: http://www.iautalesh.blogfa.com
Postat av: Anonym

skriv mer!!!

2010-10-22 @ 13:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0