Nyttig mat!


Dagens "middag" haha.
Greek salad! Skitgoooood var den.
Blev så himla irriterad när jag beställde salladen. Eftersom att vi bor inom 3 km från restaurangen så betalar vi ingen leveransavgift när de kommer med maten till vår dörr, utan vi betalar bara för maten. Men salladen kostade 10 zl (runt 23 kr) och man fick inte handla under 15 zl så jag var tvungen att beställa en dricka också.
Det kanske inte låter som en big deal men jag blev faktiskt irriterad hahahah. Ville bara ha min sallad :@

Men det som är JÄTTEBRA är att man får en stor läsk gratis om man handlar för över 50 zl :D
wieeee

Kommentarer
Postat av: lina

fan va roligt att du pluggar till läkare gumman!

2010-10-08 @ 14:06:55
URL: http://tjjugge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0