PICS and stuff

Okej jag är PISSrädd inför anatomiprovet på fredag. Vi har förresten den teoretiska delen på torsdag, FAN!
Kemiprovet är TACK OCH LOV flyttat till nästa onsdag istället! Så vi behöver alltså inte läsa kemi förrän EFTER att anatomin är avklarad.

Nu ska jag plugga lite till innan jag börjar med maten:)


Läskautomat utanför gympasalen.. haha passande eller ej?


Nellys mamma lagade mat åt oss innan de åkte tillbaka till Sverige förra helgen (tror jag?). MUUUUMS


Under histologi-föreläsningen satt vi och läste anatomi istället.. duktiga!


Ibland ser vi en katt inne på skolan som bara vandrar omkring. Har aldrig sett en så tam katt. Den går runt i folkmängder utan att bli rädd överhuvudtaget haha.. sick


Påväg till polska. Några av medlemmarna från vår grupp:D Grupp 11 rules! YEAH


På First Aid lektionen. Det är så himla tufft att rädda någons liv. Men värt det? Självklart!


Igårkväll var jag på bio med ett stort härligt blattegäng. Här har ni Anton som överraskade oss alla med en helt ny look! SUPER MARIO! hahaha skoja.
Vi såg förresten SAW i 3D. ALDRIG MER säger jag bara. Jag tittade på klockan minst 10 gånger under hela filmen. Vid ett ögonblick funderade jag även på att gå ut och vänta på gänget ute i lobbyn istället haha. Ville bara komma därifrån.
Saken är att man inte ALLS blir rädd under filmen. Man blir bara äcklad och illamående. Ni som sett SAW vet vad jag menar. Jag har ju ändå sett 1an och 2an utan problem. Men uppenbarligen blir äckel-nivån värre för varje film hahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0