Pics från den senaste veckan

Internet klyddade igårkväll, och jag har skitmycket anatomi läxa till imorgon. Vi ska kunna alla leder i överkroppen till exercisen imorgon och vi fick läxan igår. Och eftersom att jag var HELT död igår efter att ha varit i skolan från 8.00-19.30 så deckade jag typ DIREKT.
Så jag har bara pluggat idag och det är inte mycket som har fastnat i minnet..
Nu har jag dock paus men jag ska inte slösa min paus på bloggen haha. Så jag ska ta och titta på det senaste avsnittet av 90210 och därefter ska jag plugga till kl 1. Sen ska jag sätta alarm till kl 7 så att jag hinner plugga 2-3 timmar innan anatomilektionen. Och jag har bara anatomilektion imorgon så det är SKITHÄRLIGT! Har lektionen mellan 10.15-12.15 :D
Måste dock hem och plugga efter det haha.

Här får ni några bilder höhö


En undeeeeeeeerbar butik inne på Galeria Baltycka. De säljer BARA orientaliska grejer där. Jag köpte bl.a. basmatiris, kokosmjölk, ostronsås. Jag ville köpa mer mat men jag åkte dit ensam så jag hade inte tillräckligt med styrka i armarna haha.



Med mina nya ingredienser lagade jag denna underbara thailändska kycklinggryta. Och nej, jag använde inte recept:). 
Jag har bokstavligen ALDRIG lagat mat innan jag kom hit. Aldrig kokat potatis, pasta, ris osv. Aldrig lagat köttfärssås osv. Men jag har insett att jag är en naturbegåvning. Jag vet att det låter riktigt snobbigt men jag bryr mig inte för det är sant haha. Maten blev så jävla goooood ahh. Ska nog laga det imorgon igen.



Detta lagade jag också förra veckan. Fyfan vad den blev god. Jag beundrar min egen matlagning.



Fick hem ett paket också:)
Mamma skickade 2 kg svenskt lösgodis:D YUMMIIIIEE


Våra kära vildsvin. Såg dem utanför mitt fönster idag. Tur att jag inte bor på första våningen hahah



Kommentarer
Postat av: Anonym

duktigt. recept?

2010-10-20 @ 15:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0