Torsdag

Sådär, nu har jag läst och gått genom hip bone och femur. Har fibula, tibia och bones of the foot kvar. Sen är jag klar med lower limb. Och jag kan redan de flesta namnen så det känns skitbra. Jag måste bara lära mig resten och plugga in allt så att det verkligen sitter!!! Och när allt har satt sig i hjärnan så är jag redo för exercise på onsdag!
Men jag har faktiskt inte fått så mycket gjort idag.. Har bara pluggat intensivt de senaste 2 timmarna. Innan det har jag inte gjort så mycket förutom att äta, diska och moppa golvet. Jag och Nelly campade hos Bahar & Pernilla ett tag också haha..

Skönt att vi har studiedag imorgon. Ska försöka sova lite extra imorgon (men inte alltför länge), och därefter måste jag åka till Lidl och handla lite. Vill gå och handla relativt tidigt så att jag har gott om tid att plugga när jag kommer hem. Vi ska ju ut på kvällen så jag vill inte stressa med plugget eller skjuta upp någonting.
Imorgon blir det utgång till Medyk som är vårt "eget" disko. Det ligger bokstavligen precis ner för backen här vid studenthusen haha, ca. 1 minuts promenad. Hoppas att det blir roligt för jag kommer antagligen inte orka åka in till Sopot med de andra OM det nu är tråkigt på Medyk. Vill gärna stanna där och dansa loss och därefter bara promenera hemåt haha.

Nu ska jag ta bort dagens sminkrester och sen lägga mig i sängen och läsa lite histologi. Kursen börjar inte förrän slutet på nästa vecka men det är en svår och stor kurs, så jag vill gärna vara lite förberedd. Känns smartare att förbereda sig nu istället för att skjuta upp det till dagen innan. Vem vet vilka läxor vi har då..

Godnatt på er sötnosar :)

Saknar min familj jättemycket :(
Tack och lov att Skype finns!

Kommentarer
Postat av: keyhan

salam khoshtip.khoobi.daneshgah khob pish mire.male ma ke nemire.

bia ie sar be weblogam bezzan.

babay

2010-10-11 @ 04:39:07
URL: http://nimasama2006.blogfa.com
Postat av: keyhan

wshtebah typ kardam ghablio in weblog doroste

2010-10-11 @ 04:41:46
URL: http://www.nimasama2006.blogfa.com
Postat av: keyhan

engar nemiad az inja too weblogam.che bad.

kholase ine age oomad

www.nimasama2006.blogfa.com

2010-10-11 @ 04:45:19
URL: http://nimasama2006.blogfa.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0