Yeaaaaay

Heeeeeej igen! Det har gått 4 dagar sen jag bloggade senast. Jag har inte känt av det, men det har kanske ni gjort? Dagarna här går så fort. Vi går på lektionerna och därefter blir det plugg ääääända fram tills man ska gå och lägga sig.

I måndags hade vi förresten kemilabb, och på varje labb har man ett quiz på FÖREGÅENDE labb. Och det är inte livsavgörande om man inte klarar quiz:en, men om du får över ett visst "resultat" så kan du få ett "poäng". Och genom att samla många poäng så klarar man final exam lättare. Tror jag. Det var något sånt! Anyway, jag fick ANDRA bäst resultat och fick ett poäng:D Kamil fick bäst resultat så han fick 3 poäng. Yey jag blev jätteglad. För vi är ändå 10 i gruppen och det var bara 2 som fick poäng. Många blev godkända vilket är jätteviktigt, men jag fick poäng! YEEEEY. Men frågorna var pissenkla. Och jag som är SKITDÅLIG på kemi behövde få en liten upp-piggare. Jag hade redan planerat mitt självmord inför första delprovet nu om 2 veckor.
Nä nu ska jag inte skrämma upp mig själv! JAG SKA KLARA KEMIN!

Nu sitter jag här och är jätteuttråkad. Har varit i skolan från 8 till 5 och så fort jag kom hem hoppade jag in i duschen! Efter en låååång och härlig dusch så torkade jag håret och därefter plattade jag det. Det var verkligen längesen hahah.
Nellys familj kom förresten på besök idag! De ska vara här över helgen, men inte i vårt rum utan på hotell såklart haha. De är ute och äter, så nu sitter jag här alldeles ensam. Borde plugga lite grann men jag ville gärna SOFTA ikväll och bara umgås med folk. Tjejerna vill ut till Sopot och festa med Nellys storebror, men jag orkar inte aaaaaaaaaaallls festa ikväll. Imorgon är det dessutom disko på Medyk, och dit vill jag! Så jag tänkte bara vara hemma ikväll. Vi får se hur det blir. Jag hittar säkert någon att vara med om jag nu inte följer med till Sopot. Haha

Hälften av detta inlägget skrev jag faktiskt i FÖRRGÅR haha men jag orkade inte läsa igenom det innan jag publicerade det. Så därför lät jag det ligga i utkastet...
PUSS på er

Kommentarer
Postat av: pegisen

du är så duktig kusin! klart du kommer klara kemin, det är inga problem för dig. finns här om du behöver hjälp lr något, skype är ett perfekt kommunikationsmedel! take care, booooos!

2010-10-25 @ 21:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0