everytime i close my eyes i see you

Shuuuuuuu

Sitter o pluggar embryologi :)
Haft håltimme sen kl 10, börjar igen kl 14.15 då jag har polska.

Är trötttttt idag. Måste lära mig att lägga mig tidigt de kvällar då jag börjar 8 morgonen därpå.. konstigt att jag aldrig lär mig trots att jag VET att jag kommer vara trött haha.

Åker hem till Malmö den 22a april. Vi har slutprov i embryologi dagen innan, torsdagen den 21a, så vi är lediga fr.o.m. fre 22 april till tis 3 maj.
Jag stannar i Malmö fram till den 28e, fråga mig inte varför, för jag borde egentligen stanna här o plugga. Den 5e maj har vi sista deltentan i anatomi (Head & Neck), så jag kommer ändå behöva plugga under hela tiden som jag är i Malmö.
Har lagt märke till att biblioteken är stängda från den 22a till 25e april .. fan. Men då får jag leta fram den diciplinerade Ajnaz och plugga hemma istället. Och när biblioteket öppnar på tisdagen så drar jag dit. Jag pluggar bäst när jag sitter på ett bibliotek, helst om jag INTE har nära hem haha annars går jag bara hem så fort jag börjar bli trött. Därför blir stadsbiblioteket i Malmö perfekt.
Jag hoppas att det löser sig.
Jag ska i alla fall ägna EN hel dag på shopping när jag är i Malmö. Det blir förmodligen på lördagen eftersom att affärerna är öppna då :) Wiee längtar redan


Jag ser att jag har ett par bilder på mobilen. Ganska tråkiga men ändå. Orkar inte koppla in mobilen nu. Måste plugga en timme till innan jag springer till polskan.


bygger pussel. hahaha


puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0