Malmööööee

Är i Malmö just nu! Kom hem idag vid 5-tiden, och vid 6-tiden fick vi några gäster som min mamma hade bjudit hit för flera veckor sen. Det var faktiskt jättetrevligt! Jag tog hand om deras 1-åriga dotter hela kvällen, hon var jätte lugn och supersöt!!

Underbart att vara tillbaka i Malmö by the way.

Jag klarade förresten inte embryologi tentan vilket betyder att jag skriver slutprovet om 3 veckor. Känns jäääääääävligt surt eftersom att jag hade lagt ner typ ALL pluggtid på embryo för att jag ville klara det på första försöket. Men istället så har jag både omprov plus att jag måste ta igen ALL anatomi som vi haft under den senaste månaden.. Vi har nämligen vår sista deltenta i anatomi om 13 dagar... Har sjukt mycket att göra.

Igår efter tentan åkte jag och Sour till Galeria Baltycka. Sour fixade naglarna och jag fixade håret! Blev så jäääääädrans nöjd med både klippningen och hårfärgen! Wiee. Och det kostade bara 245 zl vilket är typ 550 kr. Salongen är jättelyxig och frisörerna är superduktiga. Fick håret tvättat, klippt, färgat och stylat för det priset. Så åk till Gdansk om ni vill fixa håret billigt :) höhö



Anyway. Efter att vi kom hem vid 20-tiden så började vi göra oss i ordning, för på kvällen stack vi ut hela högen! Hade så himla kul! Det var typ helt tomt på klubben, det var bara en massa folk från skolan haha, så det var superkul! Släppte loss totalt!

Imorgon blir det en dag på stan. Har en massa småsaker att köpa från olika ställen, och sen vill jag dessutom kolla lite på kläder :) wiee. Har saknat Sveriges H&M!! Och Gina Tricot får jag inte glömma! 
Ska kolla upp öppettider och så alldeles strax, för jag vill gärna åka till stan precis när affärerna öppnar så att jag kan komma hem tidigt och plugga.


-



Vi grillade förresten idag! MUMSSSSSSSSSS säger jag bara.

Kommentarer
Postat av: J.T

Hej,



jag ska göra entrance exam för medical univ. of gdansk nu i juni och har några frågor angående det. Jag skulle vara jätte glad om du kunde svara :)



1. Var alla frågor multiple choice eller ska man skriva något?

2. Hur många frågor fanns det i provet och hur lång tid får man på sig att göra provet?

3. Vilken typ av frågor fanns det på provet? t.ex. vad är en isotope? Har hört att de använder samma prov varje år...

4. Ska alla ha intervju med de? I så fall, vilka frågor ställer de under intervjun?



Med varma hälsningar

J.T

2011-05-19 @ 19:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0