godnatt!

Usch. Hade PAT2 i Physiologi idag, och det gick bra med tanke på omständigheterna. Fick 68%!
Hade självklart pluggat inför varje vecka, men till själva PROVET idag så hade jag bara pluggat fre,lör,sön. Så det har varit en köttig helg men det var värt det. Är nöjd med resultatet med tanke på att detta området också var svårare än det förra som vi hade prov på.
1 down, 3 to go.
Imorgon har vi immuno test 2 (man har sammanlagt 3). Har redan god chans att få exemption med tanke på att jag fick 83% på förra testet, så nu försöker jag sätta lika högt på de 2 resterande proven. PROBLEMET är att jag inte pluggat så mycket immuno med tanke på att vi hade physio PAT idag.. Så jag har köööööööttat immuno hela dagen.. och det har verkligen inte gått bra. Tror inte att det kommer gå så bra imorgon. Får hoppas att hon frågar på de "viktiga" och stora grejerna.. inte smådetaljerna haha.
Exemption är inte så viktigt egentligen, för i slutändan har jag ändå pluggat, och dessutom så är final exam mycket lättare. Men vill helst ha exemption så att jag slipper tänka på det i januari när vi REDAN kommer ha neuroscience..
.
Vi får se imorgon! I´ll let you know =)
.
.
Nästa tisdag har vi det 2a provet i biokemi, och 2 dagar senare (på torsdagen) har vi det 3e och sista immunotestet..
10 PLUGGDAGAR kvar sen blireeeee looooov

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0