I joined the club

Fått en iphone i julklapp från mina föräldrar!:D eller jag visste att jag skulle få en, men ändå! Min förra mobil hade kollapsat väldigt snart, så det var bra att jag köpte en ny. Trodde dock aldrig att jag skulle köpa en iphone, hade egentligen planerat att köpa en HTC, men är faktiskt glad att jag valde iphone i slutändan!!
Min bror kom hit från Växjö idag, har ju inte träffat honom sen jag kom till Sverige. Så det var skönt att jag fick träffa honom också! Fick jättefina julklappar av honom, fy vad jag blev glad!!! Bästa storebrorsan någonsin! Fick även present från mamma o pappa, ett jättefint guldhalsband med en skyddsängel. Ska ha den varje dag:)))
Nu ska jag sätta mobilen på laddning och umgås med familjen:D eller nja, ska färga mina ögonbryn först, det är första gången jag gör det så håll tummarna för mig haha!
Pussss på er alla därute och God Jul på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0