Menar de fuc*ing allvar

ASSÅÅÅÅÅ jag pallar inte hahahahaha. Denna skola går mig på nerverna just nu!!
Vi fick våra biokemi resultat idag, men såklart är ALLAS resultat helt fel. Till vänster i kolumnen står antalet procent man fått, och till höger står ens indexnummer (ett personligt nummer som man har här i 6 år).
Såhär:
98% indexnummer
95% indexnummer
85% indexnummer
70% indexnummer
osv osv
(Det är såklart inte de enda resultaten man kunde få, jag tog bara 4 random procentsiffror.)
.
Så vet ni vad Biochemistry department gjorde? Jo.. de skrev alla indexnummer i SIFFERORDNING bredvid resultaten! Så alla som har efternamn som börjar på A fick högst resultat, och dem som har typ W som efternamn fick lägst.
För ni som inte hänger med så får man indexnummer efter sina efternamn. Ahh svårt att förklara. I alla fall! ALLT VAR FEL!
.
Enligt resultatet fick jag 79% vilket lät väldigt VÄLDIGT konstigt. Jag menar, provet var skitsvårt, och hur kunde JAG få bättre än genierna i vårt år? Men jag blev ju glad ändå, jag menar, det står ju att jag har fått 79%, kan de verkligen ha gjort fel på just mig? Vad hade ni gjort liksom?
Mamma ringer mig, pappa ringer mig, och jag kan ju inte säga att resultaten är FEL, för det visste vi ju inte då? Så jag sa att jag fick 79% men att jag är väldigt förvånad över detta, för provet gick inte alls så bra.
Anyway.. stackars mina föräldrar som blev skitglada och superstolta.
Jag förväntade mig ett mycket lägre resultat, så jag bryr mig inte längre, men mina FÖRÄLDRAR? Jag vill inte krossa deras hjärtan:( hahaha. Nej jag driver, de kommer inte bry sig. De kommer skratta bort det precis som jag. Men fan vad synd att skolan gör såhär.. de har verkligen INGEN koll på läget..
Orkar inte hahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0