There´s no place like Home

Jupp! I´m back bitchessssssss
.
.
.
.
Joooooobbig natt var det minsann. Vi åkte från dorm kl 04 inatt, flyget gick kl 06.10. Snacka om att vi alla var trötta.. Ingen kunde ju sova på natten haha. Jag lyckades dock somna i en timme!
Vi var framme kl 07, och min älskade pappa stod och vänta på mig när jag kom ut! Wieeee.
Han hade också jobbat hela natten så han bestämde sig för att vänta på mig på Sturup istället för att åka hem och tillbaka igen. Vi kom hem och deckade i typ 6 timmar haha. Vaknade upp halv 2 och satt med familjen i vardagsrummet och bara chillade.. underbart. Vi stack och åt på persisk restaurang senare på eftermiddagen, och jag fick äntligen äta min chelo kebab. Hade inte ätit kött på fleeeera veckor! Mummmmmmsss!
.
Har nyss kommit hem från Rebecca, gick hem till henne efter att jag kom hem från restaurangen. Nicole kom också dit senare! Myspysigt! Så kul att få se tjejerna igen=) Och jag fick äntligen träffa lilla Bellisen som blivit så himla stor! Jag kan äta upp den lilla fisen. Så himla gosig och mjuk och söt och ahhhhhh. Vill krama sönder henne bara :D
.
Ska snart gå o decka, är skittrött..
Vi hörs när vi hörs! Ska försöka blogga så mycket jag kan under de här 2 veckorna =)
.
Min mysiga lilla jultomte. Feels great to be home.

Kommentarer
Postat av: a

Hej Ajnaz,



Va skönt det måste kännas att vara hemma och umgås med familjen, njut :)



Jag tänkte fråga dig lite frågor, du behöver ej svara om du ej har tid eller ork :D



1. Känner du att du får mer respekt av släktingar/vänner etc nu när du är läkarstuderande? Bara sådär spontant?



2. Jag har läst tidigare inlägg om att du haft en pojkvän, gjorde ni slut när du började dina läkarstudier eller har ni långdistans? Funkar det? För man har så mycket plugg hur ska man hinna?



3. Har man tid för pojkvänner och sånt när man är läkarstuderande?



4. Hur kommer man över en kille på ett bra sätt? Hur lång tid brukar det ta ? Jag vet att det är olika men jag är desperat, det har gått 2 mån!!!



Tacksam !



God Jul & Gott nytt år kära Ajnaz

2011-12-21 @ 13:23:13
Postat av: a

Hej jag är samma person med frågorna ovan, har en sista fråga till dig:



Förlåt om jag är besvärlig. Men jag har hört att efter varje avslutad år på läkarlinjen ska man praktisera stämmer det? Isåfall, vart kan man praktisera? Kan man exempelvis praktisera i Asien?

2011-12-21 @ 16:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0