Den senaste veckan

Heeeej! Jag tänkte göra ännu ett videoinlägg imorgon innan jag sticker ut :) Då kan jag svara på era frågor ! =)

Så .. hur har den senaste veckan sett ut för mig då?
Jo.. I onsdags fick vi ju resultaten på sluttentan i Anatomi, och jag klarade det! På fredagen hade 11 personer muntligt prov, och alla klarade sig! JIPPIEEE :D bra jobbat!
Senare på dagen hämtade jag upp min mamma på flygplatsen, det var så skönt att se henne! Och det var så roligt att för en gångs skull vara den som HÄMTAR någon på flygplatsen haha. Jag kände mig så vuxen (hur töntigt det än låter)!
På fredagskvällen gick vi ut och åt, och när vi kom hem så tittade vi på en indisk film medans vi låg i sängen :) myyyys.
På lördagen var vi på Galeria Baltycka som är en jättestor galleria i Gdansk. Jag köpte lite kläder och ett par svarta Converse som jag har längtat efter!

I söndags åkte vi tillbaka till Malmö, underbart! Det är så skönt att vara hemma!!
Så .. vad har jag gjort sen jag kom hem?
I måndags tog jag en liten runda på stan, och när Jasmine hade slutat jobba så träffade jag henne och därefter gick vi till Louise jobb och överraskade henne.
Igår var vi på tisdagsklubben på Båten! Det var jättekul! Det var jag, Jasmine, Louise, Dana och Josefine som gick dit! Det var så himla kul att träffa folk, folk som jag inte hade träffat på evigheter! Det var första gången jag var ute i Malmö ända sen jag flyttade till Gdansk, så det var kul! =)

Lägger upp några bilder i nästa inlägg:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0