jag är så seeeeeeeg..

.. på att visa er bilder!!

Här kommer två bilder från Gdansk!


Farhan och Aladdin från Momens rum haha. Momens musik hörs alltid ända in till mitt rum, så jag har min egen lilla radio där borta =)


På Oliwa bibliotek. Det är ett jääääättefint och stort bibliotek en bit från vår skola/vårt studenthem. Det är bra att gå dit om man VERKLIGEN måste plugga, för de har nämligen öppet från 09.00-22.00.
Första gången jag var där var faktiskt efter Histologi tentan, för jag behövde verkligen råplugga anatomi! Vi var där varje dag, så vi fick mycket gjort:). Men jag har lovat mig själv att det ska bli mitt andra hem i höst haha. Ska försöka dra dit så mycket som möjligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0