June has arrived


Tjenixen. Har fullt upp med två stora sluttentor, Histologi och Anatomi. Det känns inte alls bra men jag hoppas verkligen att jag åtminstone klarar en av tentorna nu. Vill verkligen inte ha två omtentor..

Kommer förmodligen inte blogga igen förrän om någon vecka, men man vet aldrig. Kanske skriver något litet inlägg då och då.

Men snart är stressen över, så i värsta fall så hörs vi igen i slutet av juni!

PUSS på er.

PS: Har fått kommentarer på både denna och min förra blogg, ni är jättegulliga, tack! Jag lovar att lägga upp fler sångvideos, så håll utkik!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till med alla prov! =)



Imorgon är det inträdesprov för oss kommande nya Med. students :D

2011-06-03 @ 19:27:23
Postat av: Fadia

Hej ajnas. Jag flyttar till gdansk i september och ska börja läsa till läkare där:) jag kom in genom intagningsprovet i gbg och är jätte glad :) jag undrar nu om du skulle kunna hjälpa mig att förbereda mig inför studierna i anatomin, eftersom att jag har hört att de är särskilt krävande. Jag skulle vara väldigt tacksam om du kunde skriva här i bloggen eller till min mejl precis vilka sidor vi ska ha i den stora atlasen. Jag har den hemma men har inte en aning om var jag ska börja. Tacksam för svar:)

2011-06-12 @ 20:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0