Torsdag

Lovar att ge er ett videoinlägg imorgon! Ska förmodligen ändå vara hemma på dagen imorgon.

Jag stack hemifrån ganska tidigt idag för att lämna bilen på bilverkstaden. Jag trodde att det skulle bli klart på plats, men nej då, jag fick lämna bilen där och promenera genom industriområden ända in till Värnhem. Träffade upp Louise och Nejra där, och sedan fortsatte vi promenera till Lilla Torg där vi käkade mat.
Gdansk har fan bättre mat än Malmö. Jag beställer alltid kött när vi är ute och äter i Gdansk, och deras kött är så saftigt och smaksatt, trots att jag alltid beställer välstekt kött. Idag fick jag ett smaklöst och halvblodigt kött, och vi var på en väldigt bra restaurang. Äsch, ska inte klaga. Det är underbart att vara hemma igen! Fast jag ska aldrig mer beställa kött här haha.

Jag kom hem för en stund sen, pappa hämtade mig i stan.

Ikväll ska jag till Lilla Torg igen med tjejerna, kommer bli mysigt :)

Kommentarer
Postat av: J.T

GRATTIIIIISS :D (Bättre sent än aldrig)

Du är verkligen en förebild. Måste försöka att bli som dig när jag börjar nu i september :)

Ha en underbar sommar...själv måste jag förbereda mig snart innan flytten :P

Förresten, jag och min kompis hade tänkt skaffa en lägenhet. Känner du till något bra ställe som ligger nära skolan? Kanske har du några kompisar som flyttade in till lägenheter? Hur skaffade de lägenheterna?



Kraaaaam

2011-07-02 @ 00:14:18
Postat av: Teodorolea

Very interesting & professional site.

2011-12-09 @ 07:49:03
URL: http://teodorolea.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0