unbelievable

Jag kan inte fatta det här.

Jag klarade ANATOMIN också!!!!!

Jag var 1 av 20 personer som klarade sluttentan!!!! Runt 11 stycken har muntligt prov imorgon, så de har fortfarande en chans på att klara sig! De resterande 80 personerna måste tyvärr komma tillbaka i september och skriva omtentan.. Hoppas verkligen att det går bra för allihopa:(


Åhhhh.. Jag är så lycklig som man bara kan bli! Men om ni hade träffat mig nu så hade ni blivit överraskade över hur lugn jag är. Men sanningen är att jag inte har smält nyheterna än. Jag har fortfarande inte fattat att jag INTE behöver plugga förrän i oktober månad. Det är helt sinnessjukt. Jag kommer ha 3 månaders ledighet. TRE HELA MÅNADER! JULI AUGUSTI OCH SEPTEMBER! Så underbart!

I 3 månader kan jag sova och lata mig och äta UTAN skuldkänslor. Så fantastiskt skönt..

Imorgon kommer förresten mamma hit till Gdansk! Och på söndag åker vi hem till Malmö tillsammans :) WIEEEE

Kommentarer
Postat av: p.

grattis! :)

2011-06-23 @ 16:27:23
Postat av: Anonym

Grattiiiiis !!!!!

2011-06-23 @ 21:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0