YESSSSS

YESSS, jag klarade sluttentan i Histology! :D:D:D:D
Trodde aldrig att jag skulle sätta det på första försöket, men där ser man! Är super duper glad, och jag är jättestolt över mig själv! Särskilt med tanke på att Histology INTE var ett av mina starkaste ämnen.

Nu är det bara anatomi kvar. Sen är jag färdig med första året!
Ska verkligen försöka sätta det på första försöket, för då får jag ett plugg-fritt sommarlov! Annars måste jag skriva provet i september igen.. Vi får helt enkelt se hur det blir! Jag ska göra mitt allra bästa.
Oavsett vad så är jag SÅÅÅ GLAD att jag är färdig med histology, aldrig mer histolooooogyyyyyy!

1 down and 1 to go.

Jag lovar att svara på era frågor EFTER anatomin nästa vecka. Fram tills dess får ni fråga mig precis vad ni vill! Men jag har inte tid att svara just nu.

Kan dock svara på en sak! Alla betalningar här i Polen (skolavgift, hyra osv) betalas genom Internationella överföringar på internetbanken. Det är superenkelt, kan förklara hur man gör när det väl är dags. Så nej, ni betalar alltså inga "räkningar", så du behöver inte aktivera något som har med räkningar att göra. Allt handlar om överföringar!

Puss och kram!

Lite mer än en vecka kvar.... SÅÅÅÅ SKÖÖÖÖNT

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, vad roligt att du klara av tentan, förhoppningsvis nästa också :)

Jo, har en fråga, jag hittar inte boklistan dom skulle ha på hemsidan, kan du skriva vilka anatomi och histologi böcker ni använder? När du är klar med ditt sista prov så klart! Är väldigt tacksam att du tar dig tiden! Kram

2011-06-17 @ 11:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0