11 mars minsann

Tack för den senaste frågan! Nu har jag 3 frågor som jag ska svara på, jag svarar på dem imorgon när jag hinner!

Är fettttt trött, ska gå och lägga mig alldeles strax..
Idag slutade jag 12.15 och därefter stack jag och åt med Pernilla på ett litet ställe vid skolan; Klub Lekarza! Det var första gången jag var där och de hade inte så mycket på menyn, men det var helt nytt och superfräscht! Det är smart att gå dit innan man ska plugga på biblioteket, eller om man helt enkelt inte orkar tänka på mat när man kommer hem från skolan. Biblioteket säljer dock en massa gott att äta, men för att klara av att plugga på biblioteket en hel dag så behöver jag MER än bullar eller sallader. Jag behöver MAT!

Efter att vi hade käkat så drog vi till biblan, och där satt jag i lite mer än 2 timmar fram tills Sour ringde och frågade om jag ville följa med henne & Gulsah för att handla mat på Lidl. Så vid halv 4 gick jag hemåt.
Jag mådde lite konstigt i taxin påväg till Lidl, vet inte riktigt varför. Fick lite huvudvärk och tappade all energi för en stund.. Men det blev bättre när vi kom hem igen.

What else.. joo, jag tittade nyss på 2 avsnitt av Vänner inne hos Sour, men vi är för trötta så nu ska jag gå o lägga mig. Har blivit en gammal käring. Vi har förstås en stor tenta nästa lördag, men ÄVEN OM jag är helt ledig från plugg en helg så kan jag inte hålla mig vaken. Det är knappt att jag orkar vara ute och festa längre än 2-3 på natten innan mina ögon börjar ge upp.. Och nej, det spelar ingen roll ifall jag har sovit innan eller ej. Jag är helt enkelt van vid att lägga mig tidigt nuförtiden.. Usch


Mina bläckpennor är snart redo för papperskorgen (så mycket Histologi som jag har antecknat ner..), så idag köpte jag 6 nya! Jag köpte 4 billiga som är helt värdelösa, men ett 4-pack kostade bara 2 zl (=4,50 kr) så det känns inte helt hopplöst. Men jag köpte dock 2 andra SUPERBRA bläckisar med Michael Jackson märke, I LOVE THEM! Det fanns såklart även andra jättebra pennor men jag ville helt enkelt ha dessa ENDAST pga min käraste. Och de är superbra och jättesköna att skriva med. Funderar på att köpa 2 till, bara sådär haha. De kostade 10 zl (=22 kr). Wieeeeee



Så, vad tycker ni om att jag har börjat blogga igen?

Kommentarer
Postat av: Anonym

att det var på tiden! =D

2011-03-13 @ 04:24:39
Postat av: Anonym

roligt! =) följer din blogg ofta :D

2011-03-14 @ 20:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0