Drama

Sitter här med anatomin och ville bara säga hej lite snabbt ! :D

drama drama drama

trodde att man blev av med det när man flyttade, men jag antar att drama följer med en vart man än går? Man kan ju undra en sak.. Folk är här för att studera, och om vi vill ha extra fritid så drabbas studierna, så därför har vi inte mer fritid än vi förtjänar. Men TROTS DET så har folk inget bättre för sig än att skapa drama drama drama. Skitsnack till höger och vänster. Det är ganska konstigt med tanke på att man fortfarande inte känner alla här.
I Malmö var jag ändå van vid det. Där har jag bott hela mitt liv, jag känner en hel del människor, så det är normalt att folk pratar där. Dessutom så har folk i Malmö inget liv. Folk går runt på stan, går ut och festar, sitter och fikar på Lilla Torg eller Gågatan och pratar om folk som går förbi. Eller så sker det mordbränder och skadegörelse här och var. Och vi får inte glömma gängbråken på offentliga ställen mitt på ljusa dagen. Det är Malmö. Men Gdansk då? Det har endast gått 6 månader.
To be continued

Ska strax resa mig och laga lite ris. Mamma har nämligen skickat med 2 små matlådor med en persisk gryta. Skönt att jag slipper göra själva grytan haha.. Måste dock vänta lite till så att grytan tinar lite.. jag är hungriiiiiiiiiiiiggggggg! Jestem baaaardzo glodna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0