Min första hemska natt i Gdansk

Jag kan med ärlighet säga att jag under min tid i Gdansk INTE har mått dåligt en enda dag. Då menar jag fysiskt. Har inte blivit sjuk en enda gång. Det har hänt att jag blivit lite snuvig i 1-2 dagar men det har inte varit någon katastrof.
Men nu har det hänt. Och jag kan inte sätta fingret på vad det är.

Det började igårkväll när jag satt och pluggade histologi. Jag satt vid mitt bord och min bordslampa var såklart påslagen, jag började känna mig skitvarm. Jag hade planerat att sluta plugga 22.00 och hoppa in i duschen. Men jag var sååå varm och kände mig så svag att jag sket i plugget och hoppade in i duschen vid kvart över 9.
Inne i duschen så kände jag mig jättekonstig, jag började tänka "shit tänk om jag svimmar eller något?", så jag skyndade mig bara för att slippa stå i duschen. Jag går tillbaka till rummet och lägger mig i sängen med datorn och tittar på ett avsnitt av Vänner, bara för att distrahera tankarna. Men jag mådde fortfarande konstigt.
Efter en stund går jag in till Sour, och när jag hade lugnat mig lite så följde hon med tillbaka in till mitt rum för att äta.
Vid halv 12 när jag gick och la mig så började jag skaka och darra som in i helsike, och det har hänt mig tusen gånger förut när jag har varit hemma, men denna gången blev jag extra rädd eftersom att jag var alldeles ensam. Kan ni tänka er att jag ALLTID har varit med min mamma, vartenda gång jag mått dåligt, spytt, svimmat, tappat känseln i kroppen osv. Jag fick panik för jag ville verkligen att min mamma skulle vara med mig, för då spelar det ingen roll vad som händer med mig.
I alla fall, jag gick in till Sour till slut för att jag inte ville vara ensam. Älskade Sour tog hand om mig och tog mig tillbaka till mitt rum, tack babe du är bäst <3. När min kropp började lugna ner sig så bad jag henne gå in till sitt eget rum så att jag kunde sova, för jag började känna mig jättesömnig.

I morse skulle jag egentligen upp och gå till idrotten men min kropp var helt nedslagen. Det känns som att jag har sprungit 10 mil eller så. Jag mår bra men min kropp är utmattad.. jag har ingen energi överhuvudtaget. Vet inte vad som händer med mig? Hoppas att det inte blir sämre.

Kommentarer
Postat av: Anonym

krya på dig tjejen <3 :D !!

2011-03-10 @ 18:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0