monday all over again

Tjabba

Sitter po Informative Technology lektion just nu. Det ar var s.k. "datalektion" haha. De flesta ar fardiga med sina redovisningar, so vi har borjat redovisa nu. Troooookigt.

Vor polska larare ar sjuk idag! Wieeee! Okej jag ar faktiskt inte glad over att hon ar sjuk, men det ar skont att slippa lektionen idag. Kanner dessutom att jag borjar bli forkyld.. vaknade mitt i natten och var alldeles frusen och kallsvettig. Gick upp och tog en alvedon for att kunna somna om igen. Mar mycket battre nu, men jag har ont i halsen, det gor ont nar jag svaljer. Usch..
Ska go till apoteket om 20 minuter nar vi har slutat, moste kopa halstabletter. Skont att vi slutar tidigt idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0