My home

Såhär såg mitt rum ut innan jag åkte hem förra helgen. Efter att Nelly flyttade ut så fixade jag rummet såhär! :


Lade ihop våra 2 enkelsängar, så nu har jag en dubbel säng ! =D
Väldigt efterlängtat ska ni veta


Ni ser att det blänker eller hur?! Det var såååå smutsigt förut men här hade jag precis gjort i ordning hela rummet. Fabulous, just fabuuuulous!
Köpte dessutom korgar till mina produkter på hyllan, och ett praktiskt diskställ. Köpte även den lilla badrumsmattan och papperskorgen!


Satte upp speglar på garderoben. 
För någon vecka sen flyttade jag faktiskt in ett till skåp som ligger närmast väggen. Garderoben har jag alltså flyttat ut ett steg. Det nya skåpet ser likadant ut som garderoben fast det är en "enkel-garderob", ja ni förstår.


Jag har faktiskt bytt ut bordet! Ville inte ha den här hemska färgen i mitt rum. Idag har jag ett bord i samma färg som alla andra hyllor/garderober.


Solen skiner bokstavligen RAKT IN i mitt rum. Sommaren kommer bli jobbig för mitt rum, för här kommer bli STEKHETT oavsett om jag drar för gardinerna eller inte. Men det är jäääätteskönt att ha ett upplyst rum! Vissa rum här på dorm får inget solljus, lite tråkigt..


Mathörnan. Nu har jag köpt in en brödrost och kaffekokare! Och tvättkorgen är flyttad!


Fan alltså, jag märker att jag måste ta helt nya bilder hahaha. Men nu har jag fan ansträngt mig och lagt upp bilderna så jag orkar inte radera allting!!
Ni får se nya bilder nästa vecka för jag ORKAR VERKLIGEN INTE göra i ordning mitt rum i veckan. Det är rent men jag orkar inte göra det lika fint som på bilderna. Lovar att göra det efter histologiprovet :)

Den här bilden tog jag dock precis. Min bror köpte lite grejer till mig (till mitt rum rättare sagt), så jag ska ta och fixa allting så fort jag får tid!! Det här är min säng just nu i alla fall



Fick även lite andra grejer i lila färg men det är lite stökigt i rummet just nu så ni får se det senare.

Fick även detta! Love it! Det kommer skapa lite mer glädje här hemma hos mig :)


En väggklocka!


Doftgrejer till skåp och garderober. Har redan en sån där doftgrej till hela rummet som man sätter in i vägguttaget, superbra!




Till väggen, wiee!

Kommentarer
Postat av: J.T

Hejsan,



jag gillar att du har börjat blogga igen. Men fattar allvarligt inte hur du hinner! Wow.

Men men, tänkte passa på och fråga en fråga om dorms. Jag lade märke till att du har en egen toalett. Är det så? Har man egna toalett men gemensamma duschar?



puss och kram

2011-03-12 @ 14:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0