tillbaka !

Tjenareeeeee

Har skrivit histologitentan, så nu är jag klar med det för tillfället. Hade den teoretiska delen i lördags, och den praktiska delen igår.
Det kunde ha gått bättre men det gick inte heller åt helvete. Mååånga failade teorin, inklusive jag. Det viktigaste är att jag verkligen sätter ett bra resultat på nästa (som även är den sista) deltenta så att jag slipper göra "extra-provet" i slutet av maj månad.
Såhär funkar allt; Vi har 3 deltentor i histologi, och OM du inte får ett tillräckligt bra snitt från dina 3 deltentor så måste du skriva ett extraprov och även KLARA detta prov så att du får lov att gå vidare till SLUTprovet. Men om du redan har fått ett bra snitt från dina 3 delprov så går du direkt till slutprovet, vilket såklart är det enklare alternativet haha.
Extraprovet består av väldigt grundläggande frågor, och majoriteten klarar det med tanke på att godkänd-gränsen är superlåg. Men man vill helst slippa ha detta provet. Ja ni hänger med..


Nu ska jag äta en stor frukost! Har dock redan haft en lektion i morse men jag åt knappt något innan det, så NU ska jag äta något mumsigt :)

Lägger in bilder ikväll
Här kommer en bild i alla fall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0