Vååååår!

Våren är HÄÄÄÄR! Eller ja, jag hoppas åtminstone det! Om det inte börjar snöa igen dvs..
Solen skiner och det är plusgrader och jag blir VARM när jag har jacka och halsduk, underbart! haha.

Har haft anatomi från 8-10 idag, och därefter stack jag direkt till biblan. Kom hem för runt 10 minuter sen, ska käka något och sminka mig lite, sen måste jag gå till polska lektionen kl 14.00. Idag har vi ett litet prov så jag ska se om jag hinner plugga precis innan jag går.

Jag ser för fan hemsk uuuuut! Jag SKULLE upp kl 7 i morse men jag råkade somna om och gick inte upp förrän 7.17. 17 minuter låter kanske inte så mycket för er, men jag hann inte göra NÅGOT i morse. Jag rostade en macka, plattade håret medans brödet var i brödrosten, tog på mig något fult, tog concealer och fixade ögonbrynen samtidigt som jag åt mackan. Borstade tänderna samtidigt som jag packade ner grejer i väskan. Usch.. jag hatar att stressa !

Nu ska jag göra mig vacker och fira att våren är här, tar en bild på mig själv och lägger upp i nästa inlägg. Det var ju längesen eller hur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0