Godnatt på er!

Har städat heeeeeela rummet, diskat, plattat mitt hår, lagat mat och därefter diskat IGEN! Blev färdig med allt vid 8-tiden så jag har chillat sen dess =). Borde egentligen ha läst ett kapitel i biokemi men det tänker jag göra NU istället! Ska INTE skjuta upp mer plugg!
.
IMORGON ska jag till Baltycka och shoppa :D. Har sett fram emot det jättelänge så det kommer säkert bli kass shopping bara för det hahaha. Nej men seriöst, jag behöver en massa grejer så jag MÅSTE hitta allt imorgon annars blir jag ledsen i ögat.
.
På kvällen ska ett stort gäng tjejer hem till Miriam för att myspysa, och därefter ska vi alla på bio och se Twilight filmen :D:D Girls night out!
Så det blir inte mycket plugg imorgon! Ska försöka plugga 2-3 timmar innan jag går till Baltycka så att jag inte mår förjävligt. Det får bli en heeeeldag med plugg på söndag =)
.
Har förresten gjort chokladbollar ikväll.. det går så jävla snabbt att göra dem, så jag kunde inte motstå frestelsen :(. Gjorde chokladbollar förra helgen också.. fast då gjorde jag DUBBELSATS! Detta är inte bra för mig..
.
.

.
.

.
PS: Till alla er som gjorde anatomi tentan, SJUKT BRA JOBBAT! Hoppas att ni alla får ett bra resultat, och även om ni inte skulle få det: CHILLA! Det är ert första prov! =) Det är nu man har råd att göra en massa misstag, ni kommer lära er teknikerna längre fram, believe me. Everything is a process.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0