Helt sluuuut gott folk

hahah fick ett litet meddelande från Noor när jag kom ner till bunkern för någon dag sedan! Vi har varit där från morgon-kväll de senaste dagarna.. usch usch. Är så trött på det rummet, men tyvärr så är det en mycket bra plats för mig! Får skitmycket gjort när jag sitter där. Man pluggar ju hela tiden liksom..

Fadia om Busy busy:
Lycka till ajnaz, klarade du anatomin så klarar du detta med! :

SVAR:
Åh tack söte :D Vad gulligt av dig!

 

Provet idag gick helt OK. Jag kunde väldigt många frågor, och vissa frågor kunde jag bara sisådär. Det var sammanlagt 18 frågor varav 6 var "open questions" där man kan få 3 poäng per fråga. Och jag kunde alla utom en. Fast jag har gjort några slarvfel på vissa, så jag får förmodligen inte full pott på alla frågor ändå. Men det är mer än okej!!! Sålänge jag får 60% så blir jag supernöjd. Jag hoppas verkligen att jag får det, annars blir jag lack..

Det är dock en tröst att veta att jag har pluggat hårt, så även om det inte går så bra på provet så har jag gjort mitt bästa. Ska göra mitt allra bästa under hela året så att jag underlättar för mig själv på final exam!

.
.
Jag åkte o handlade mat DIREKT efter provet! Jag hade inte handlat på 2 och en halv vecka, så ni kan ju tänka er vad jag hade/inte hade i kylen haha. Så det var skönt som fan att vara i mataffären.. Nu har jag åtminstone mat fram tills mitten på nästa vecka.
.
.
Efter att jag kom hem så städade jag rummet, fast jag skippade dammsugaren & moppen! Tar det i helgen istället =).
.
.
Seeeeeeen så har jag duschat, torkat håret, plattat håret, OCH lagat lite mat. Så nu är jag redo att sätta igång med lite neuroscience. Jag är egentligen fullkomligt utmattad och vill verkligen ta en "day off", men jag har exercise imorgon så jag vill gärna vara förberedd. Neuroscience är ju ett sånt ämne som man knappt lägger ner tid på, för man har inga test/prov förrän final exam i januari.. Så jag måste ta de här chanserna att plugga neuro, även om jag är helt slut i skallen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0