Lördagen!

Oooooo är superstressad! Har knappt pluggat så får skylla mig själv haha.
Jag löser det på något sätt!
.
Igår var jag på Galeria Baltycka och shoppade lite! Det var superskönt, men jag kunde inte riktigt slappna av för jag hade liksom annat i tankarna.. Så det blev inte så mycket shopping =/. Hade heller inte så mycket tid så jag hann bara gå igenom 2-3 butiker :(.
Jag köpte dock 3 baslinnen från Cubus, en body butter från The Body Shop (en ny bär-doft!!), nya gummisnoddar till håret, underkläder (loveeeeee it), ett fint festlinne, and thats it.
Ska försöka åka dit i helgen igen och handla lite mer! Behöver ett par vinterskor och ett par svarta vanliga HÖGA pumps. Har hittat jättemånga snygga skor på internet men jag kan ju såklart inte beställa dem till Polen, och om jag beställer dem till Sverige så kommer det bli kaos om skorna INTE skulle passa.  Jag åker ju inte hem förrän om 4 veckor så det är nog för sent att skicka tillbaka skor då..
Hoppas jag hittar fina här!!
Måste dessutom köpa nya nagellack och ett par snygga svarta jeans.
Oj vad jag babblar på om kläder.
.
Efter att jag hade shoppat igår så handlade jag en massa mat på Lidl, och därifrån åkte jag hem! Hann bara vara hemma 1 timme innan jag och tjejerna skulle hem till Mariam! Vi hade en liten tjejkväll där med cupcakes och roliga spel, och efter 2 timmar gick vi på bio och såg Breaking Dawn!!!! Gillade filmen jättemycket men blev samtidigt lite besviken. Inget speciellt hände liksom. Hon var bara gravid hela tiden. Fast jag gillade den ändå (pga Jakob:D).
Glömde kameran hemma så kunde tyvärr inte ta några bilder alls :(:(
.
Nu måste jag försöka plugga lite! Pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0