tired az hell

Jag är helt slutkörd. Orkar inte plugga mer just nu..
Hade immunologi prov idag, fick 12,5 av 15 vilket jag är väldigt nöjd med. 3 dagars plugg gav mig ett rättvist resultat. Fast jag trodde att jag skulle få 13,5 när jag gick från provet vilket betyder att jag har valt något alternativ mer/mindre på en multiple-choice fråga. Hatar sådana frågor. Man får liksom FEL om man har valt 2 rätta alternativ på en fråga när 3 alternativ är rätt. Eller tvärtom: Man kanske väljer 3 alternativ som är rätt trots att bara 2 av dem är rätt.
ANYWAY! Exemption gränsen ligger på 85% i snitt på alla 3 prov (och jag fick 83% idag). Det betyder att jag måste sätta ungefär lika högt på de resterande 2 proven. SKITBRA att nästa prov är på samma dag som vår nästa biokemitenta.. Det kommer ju verkligen att gå bra..
.
.
Har haft en lång dag. Varit i skolan från 8-17. Hade en 2 timmars håltimma från 13-15 och då hann jag komma hem och diska, damma, duscha och plugga 40 minuter. Stress stress stress. Jag kom hem kl 5, chillade & skypeade en stund. Sen lagade jag mat. Sen kom Gulsah & Sour in och satt här en timme. Och nu sitter jag med physion. Måste hinna klart innan kl 12. Borde egentligen bara skita i det och gå och lägga mig, för min fokus är långt borta i tjotahaiti.
.
.
Svarar på den där frågan imorgon! Promise =D (om jag inte dör)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0