Tisdag

Skönt att se att ni fortfarande finns kvar trots att jag inte hunnit blogga. Är ganska stressad just nu. Eller nej, inte just nu, men under denna perioden. December månad är en stress månad oavsett vilket år man går haha. Meeeen man får ta och acceptera det. Men ämnena börjar bli roligare o roligare nu, så det känns skitbra! :D
.
Har beställt Pasta Carbonara nu från Da Grasso.. mmmmmmmmmm. Beställde också en tonfisksallad, fast jag ska inte äta den idag. Vill bara smaka o testa hur den är. Har inte ätit polsk tonfisksallad förut haha.
.
Helt otroligt att jag ska hem om MINDRE ÄN 4 veckor! Vi har så mycket att göra fram tills dess, men skitsamma! Jag försöker se MALMÖ framför mig hahah.. då kommer jag orka plugga mig igenom de här 4 veckorna. Saknar min familj supermycket. Ska pussa ihjäl dem!!!!!
.
Nu måste jag försöka plugga lite på tom mage, annars förlorar jag alldeles för mycket tid genom att vänta på min food delivery.
.
Seee yaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0