Sushi night

Det har gått HELT OK med plugget. Man märker verkligen att man pluggar mer diciplinerat när det gäller physio och biokemi haha. Har inte alls varit så seriös med immunologin, så jag måste verkligen plugga mer intensivt fr.o.m. imorgon!!!
.
.
Har varit och ätit sushi med några vänner ikväll! Det var supergott! Vi beställde in en sån där stoooor båt med 68 bitar, och jag gillade inte alla sushi-sorter som fanns på båten så det var lite synd. Kunde inte äta så mycket.. Nästa gång måste jag beställa något som jag kan äta mer utav! Men det var jättekul att testa något nytt :D Man måste ju testa olika sorter för att veta vad man gillar!
.
.
.

Kommentarer
Postat av: Z

Hej Ajnaz :)



Jag hittade din blogg idag och har läst gamla inlägg hit och dit. Du har en inspirerande blogg som gör så man faktiskt orkar plugga. Dessutom skriver du så intressant också.



Jag vill också söka till Gdansk Medical University till hösten 2012. Jag har alltid velat bli läkare men valde ett av göteborgs svåraste gymnasium så jag har långt i från alla MVG men det har som sagt varit min dröm ända sedan barnsben och jag vägrar ge upp den och jag väljer ( precis som dig) att studera utomlands hellre än väljer en annan utbildning här i Sverige. Bor i Göteborg.



Men jag vill gärna veta lite om intagningsprovet, vad dem kollar på för betyg och sånt. Jag har ringt Dr. Barbara Jedlinska men hon sa att dom inte kunde skicka gamla prov för de använder samma prov årligen. Det vore väldigt snällt om du kunde ge mig lite information om provet, var det svårt? Hur pluggade du till det? Hur länge pluggade du? Är det försent för mig att börja plugga nu?



Sedan undrar jag en annan grej, är det sant att om man failar en kurs blir man skuldsatt?



Jag beundrar dig verkligen. Men det känns som att ju mer jag går in på ämnet ju räddare blir jag. Jag vill verkligen detta.



2011-11-12 @ 21:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0