Fredagen!

Hade parasitologi igår igen, och det gick bra ännu en gång. På första lektionen fick jag 15/16 på quizet, och igår fick jag 14/16. Man behöver samla ihop 48 poäng från sina 5 quiz, så jag behöver bara 19 poäng till! Ska försöka sätta lika bra resultat på fredag så att jag inte behöver plugga lika mycket parasitologi den veckan vi har biokemi!
.
hahah sour och jag somnade på Parasitologin!
.
Efter Parasitologi hade vi polska lektion. Vi fortsatte med våra doctor-patient dialoger.
Czy cos pana boli? Co pana boli? Jaki to ból? Czy moze pan pokazac gdzie pana boli?
Har börjat tröttna på frågorna nu, men jag vet att de är nödvändiga så.. ja.. haha. Polska is fuuuuun!
.
Efter polskan så hämtade Anton upp mig och Sour, vi körde till Lidl och handlade lite och därefter gick jag och Sour till Galeria Baltycka för att ta hand om några ärenden. MAFFIAAA!
Vi käkade först på BK, sen så hade Sour tid hos frisören kl 4. Hon klippte dig & jag somnade i soffan. Pinsamt? Ja väldigt. När jag somnade så var det fullt av folk därinne, men när jag vaknar upp så är Sour den enda som sitter i frisörstolarna. Så alla icke-arbetande frisörer stod och stirrade på mig. I alla fall.. När vi var klara där så gick vi runt o tittade lite i affärer:) Stressigt som vanligt, men roligt haha!
.
På kvällen stack vi till gocartbanan för att köra lite gocart. Jag körde dock inte haha. Hade gärna velat testa, fast fart och sådant är inte riktigt min grej. Men kanske nästa gång!
Just ja, det var Jag, Sour, Anton, Noor, Gulsah, Rawaz och Mado som var ute.
Vi stack till Café Ferber efteråt för en fika =). Det var gott att få dricka en god cappuchino för en gångs skull. Jag längtar tills jag åker till Malmö. Ska dricka cappuchino från Espresso House varje dag haha. Jag saknar goooooottt kaffe!
.
OJ! Glömde säga att jag hittade en massa gottisgrejer inne på Candy Shop på Baltycka! Det är en ny "butik" med godis och sådär. De hade en massa svenskt godis! Tyvärr så hade de inte lösgodis från karamellkungen, men det fanns ändå en massa annat gott :D
.
.
.
Och inne på Sephora hittade jag en massa parfym-present-boxar med jättegoda dofter! Jag som behövde ny parfym hade hamnat i himmelriket!!! Men jag köpte bara en box med Nina Ricci parfym+body lotion. Har alltid velat ha hennes doft, men jag har aldrig hittat den till ett normalt pris haha. 80 ml EdP kostade 365 zl, men jag köpte hela boxen för 275 zl! Trots att parfymen i boxen endast var 50 ml så kändes det värt det! Fick ju faktiskt en body lotion också:D Wieeee
.
Nu ska jag sätta igång med plugget.

Kommentarer
Postat av: Angelica P

sv. Ja, det är samma som jag köpte. Alltså jag har väldigt breda fötter så jag hade stort problem med att få i fötterna. Har alltid 40 i klackar 39 i vanliga skor men dessa va nästan på gränsen till för små. Men har du vanliga smala fötter tror jag att din vanliga storlek passar :)

2011-11-28 @ 17:58:30
URL: http://angeliicap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0