in this moment

Just nu! Eller nja, för 5 minuter sen! Höhö
Visst ser jag ut som en söt och vit iransk nörd idag =)
.
.
.
Biochemistry is calling my name.. "Ajnaaaaaaaaz, future Dr. Afrasiaaaaaaaabi, reeeeeeaaaaad meee, reeeeeaaaad me nooooooooow"
.
.
En sak att se fram emot när det kommer till 2a året: Biokemi proven krockar ALDRIG med Physioproven.
.
.
PS: Det är roligt att se att jag har ungefär lika många besökare som jag hade i sommar! Jag trodde att de flesta hade glömt bort mig när de flyttade till Gdansk! Hihi. Vilka är ni? Eller jag vet att ni inte kommer säga vilka ni är. Men ändå. Jag blir så nyfiken =)
.
.
En till PS: Jag ska försöka blogga en gång per dag hädanefter. Jag har ju faktiskt tid till det. Jag sitter ju inte och pluggar 24/7. Jag är bara lat när det kommer till bloggandet.. I´ll try my best =)

Kommentarer
Postat av: Karolina

Haha visst! En liten påminnelse att titta på varje dag. Hoppas det går bra för dig i Polen! :)

2011-10-23 @ 15:51:02
URL: http://karolinasimic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0