oj vad jag babblar

Mmmm.. Idag gjorde jag och Sour broccolisoppa! Det blev supergott. Fast förra gången jag lagade det så blev det lite godare. Eller nja, det blev lika gott. Fast soppan blev vattnigare denna gången. Kan det vara för att jag glömde ha i en matsked mjöl? Hm..
.
Efter biokemitentan den 8 nov ska jag minsann gå och shoppa! SAMMA DAG! JA för det ska jag.
Jag är sugen på underklädesshopping! Ah.. älskar underkläder. Anyway. Sen så har jag redan ett par vinterstövlar och ett par ankel-stövletter som jag brukar ha innan snön kommer. Men jag vill ha något i "kil-klack"-stilen, trots att jag förmodligen kommer halka och skada mig med sådana skor. Eller vet ni vad, jag kommer halka o skada mig oavsett vilka skor jag har på mig, thats just who I am.
.
Sen så vill jag dessutom köpa en parfym. Jag äger typ 5 parfymer där 3 av dem luktar lösgodis (de är alltså inte användbara), så jag behöver köpa en ny parfym!! Mina 2 andra flaskor är snart slut och jag har inte köpt någon av dem själv (de är presenter), så jag MÅSTE verkligen gå och välja en egen doft.
.
.
.
Har redan läst physion idag, så nu vill jag göra något annat. Tänkte att jag skulle klicka mig igenom den första biokemi-lecturen! Jag måste göra något vettigt..
.
Puss på rumpan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0