Pluggish ångestish

Har pluggat skitdåligt denna veckan. Förra veckan (som var den första skolveckan) gick mycket bättre!
Usch. Måste ta mig i kragen i helgen.
.
Lördag = Biokemi. Läsa om kap. 29 & 30 och verkligen förstå allt.
Söndag = Physiology. Läsa kap. 11 inför måndagens lecture och tisdagens seminar.
Resten av pluggtiden i helgen ska gå till neuroscience!
Jag vet att jag inte ska underskatta neuro, och det gör jag inte! Men alltså.. fan.. all min tid går ändå till de andra ämnena!
.. Sen måste jag såklart plugga lite immunology också.. Får inte glömma immunologyyyyy! JAG MÅSTE FÅ EXEMPTION.
Lite ironiskt ändå. Det enda kapitlet i Histology som jag OGILLADE starkt av hela mitt hjärta var just "Lymphoid system". Och immunologin är en fortsättning på det, i alla fall nu i början. Hur glad tror ni att jag är just nu? Nja, inte så jätteglad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0