Babbel-inlägg om allt möjligt!

Tjeeeeeeeeeeennnnnnnaaa!!
Nu sitter man här! I härliga och vackra Gdansk!
Det har varit en tuff dag, och jag är fortfarande inte färdig med allt jag behöver göra!
.
Varken jag eller mina närmsta vänner har fått rumskompisar, vilket är skönt såklart, för det betyder att det har funnits gott om rum för 1orna att bo tillsammans osv! Good for you! :D
Måste dock tvätta en massa lakan och madrassöverlag (?) innan jag flyttar ihop sängarna igen.
.
Jag var framme på dorm igår kväll vid 23.00 tiden. Träffade fina Gulsah och Rawaz också! Wieeeeee :D.
Var uppe till 2 på natten och packade upp, fixade lite i garderoben, gjorde i ordning hyllorna osv.
.
Skulle egentligen upp vid 10 i morse och gå och fixa mitt internet på Computer Science grejen, men jag gick upp kl halv 12 istället! Måste verkligen börja ändra på sovvanorna..
Anyway. Jag gick och fixade internet och träffade ettorna på vägen! Fan vad kul att ni är här! Jippieee:D Träffade även på 3 av er som läser min blogg :D !
.
När jag var hemma tog jag en LÅNG och kall dusch, för det är så varmt här att jag nästan dör. Man borde fan BO i Polen på sommaren!
1orna har verkligen tur med vädret denna veckan!! Jag glömmer aldrig vår första skoldag! Vi var på möte i skolan med Dr. Wojcik, och när vi skulle gå Rundturen med grupperna så började det ÖSREGNA! Och det vägrade lugna sig. Jag har verkligen aaaaaaldrig varit så dyngsur som jag var den dagen när jag kom hem..
.
Efter duschen åkte jag in till Galeria Baltycka med Noor. Vi handlade lite på Carrefour, och därefter promenerade vi till Lidl för att handla resten. Handlade skiiiitmycket, och allt blev 210 zl (ca. 530 kr), härligt! Skönt att ha storhandlat, nu slipper jag handla på ett tag.
.
Nu sitter jag här och undrar vad jag ska äta idag.. Mamma skickade ju med en massa frys-mat, men det var mest råvaror som jag inte hittar här (fiskfilé, räkor, korv, pålägg osv). Så jag har typ bara 2 små matlådor med färdig mat, och det hinner jag inte tina upp nu. Vilket betyder att jag måste laga någonting..
AHHHHHHHHHH
Tillbaka till verkligheten.
Jag älskade att laga mat förut, och jag älskar det fortfarande. Fast när man inte lagat mat på 3 månader så vet man inte vart man ska hitta energin till det..
.
Nej nu kör vi
.
EN FRÅGA TILL ER:
Vill ni att jag ska fortsätta blogga om typ viktiga grejer som ni behöver få svar på? Eller vill ni att jag OCKSÅ ska skriva om mina egna bekymmer och min vardag (när jag hinner förstås). Om ni inte orkar läsa om min vardag så håller jag mig till det gamla systemet.
Think about it =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Ajnaz, jag undrar hur många ni var i första året, och hur många som gick vidare till andra? tacksam för svar

2011-09-29 @ 11:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0