KÖP AV MIG

.. detta!
Netter´s Anatomy Flashcards
http://www.bokus.com/bok/9781437716757/netters-anatomy-flash-cards/
Jag köpte dem 2 veckor innan Anatomy Finals, och jag trodde att jag skulle hinna använda dem, men jag har inte använt dem ÖVERHUVUDTAGET! Har öppnat omslaget och tittat lite på korten men jag har inte alls använt dem.
Det är inte lönt att börja använda dem innan slutproven, utan om man ska använda dem så är de RIKTIGT BRA att ha under året!
Flash Cards är alltså direkta bilder från Netter´s Atlas, och nästan hela boken är med på korten! Framsidan består av bilden ur Atlasen, och på baksidan står alla svar och även lite extra fakta om bilden! Det är som ett pop-quiz på Atlasens viktigaste punkter. =))
Jag säljer min box med alla tillbehör för 180 kr (eller 80 zl, det beror på vad ni har för kontanter!)
Jag köpte den i Polen för 119 zl (ca. 279 kr), så ni får minsann en bra deal med mig.
Det är ingen brådska ännu, för boxen ligger på mitt rum i Polen och jag är inte där förrän söndag kväll.
Men det är först till kvarn som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0