stackars liten

En annan "2a" om VIKTIGT , LÄÄÄÄÄS:
Shiet, ta det lungt! Du behöver inte skrämma upp de så mkt, de vill säkert inte bo med dig heller riktigt! SÅ CHILLA LITE!!!!
SVAR: Jag ÄLSKAR ärlighet, och det är därför jag skriver sanningen så att de förstår hur allt ligger till. Önskar att någon berättade detta för MINA vänner när de flyttade in förra året, så hade de sluppit ta allt så personligt. Och det är fan klart att de inte vill bo med mig. TACK O LOV FÖR DET! Vill väldigt gärna bo ensam i mitt rum.
En annan "2a" haha. Uppenbarligen så känner du mig annars hade du aldrig läst min okända blogg. Jävla tönt. Läs aldrig min blogg igen. Eller lämna åtminstone trevliga spår efter dig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag skäms inte för att säga vem ja är, ja är RAWAZ! Ja kom över din blogg grej igår, för ja hade hört om det där som du hade skrivit men ja trodde aldrig att du skulle vara så där "elak" eller " ärlig" som du säger mot de! Men visst, om du ser mig som en jävla tönt för att ja var lika ärlig mot dig som du var mot de , så kan ja väl vara det:) Och aa, det är lugnt, ja kommer inte komentera dina grejer igen! Ja har inget emot dig, men ja ville bara påpeka att det var föööör elak mot de nya, tänk dig själv om du läste det där o du var en etta, du skulle vara ännu mer rädd!!

2011-09-23 @ 11:03:32
Postat av: d

får jag fråga vart de stackars tvåorna ska ta vägen? de söker bostad och menar inget illa med att ta en plats i ditt revir? de får inte välja att bo hos dig utan de blir placerade där? Tyckte inte du de va bra att bo hos en tvåa när du börja? istället för att bo på gatan eller lägga en massa pengar på hotell.! Detta var så lågt att skriva så som du anser vara din sanning. Man skall hjälpa varandra och inta hata!!!!!!!!!!!!

2011-09-24 @ 09:26:01
Postat av: d

får jag fråga varför du tagit bort din åsikt och din sanning som du predikar om?

2011-09-24 @ 09:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0