Vill typ DÖ nu

Hej alla!
Jag har i princip nått min gräns nu. Jag vill tillbaka till Gdansk. Jag saknar rutiner, jag saknar alla vänner, jag saknar mitt rum, jag saknar värmen (det är lite varmare där haha), och jag saknar faktiskt plugget!
Jag har gjort samma sak nu varje dag i typ .. 2 veckor. Vaknar kl 12 eller kl 13, går upp, glor på TV, kanske drar in till stan en runda, går hem till någon vän, kommer hem och umgås med mamma tills hon går och sover, sitter uppe till 3 på natten och kollar på någon film på datorn eller bläddrar bland TV-kanalerna.
Alltså jag är så trött på det. Och jag vet att jag kommer få ångra detta om 1 månad då vi börjar med det tuffa plugget igen. Jag VET att jag kommer sakna Malmö om 1 månad. Men just nu mår jag skit dåligt. Har nog aldrig i heeeela mitt liv varit såhär uttråkad. Och jag börjar undra hur i helvete jag klarade av att vara hemma ETT HELT ÅR efter studenten. Trots att jag ändå skaffade körkort under det året så gjorde jag inte mycket mer än så. Förstår inte hur jag klarade av det.
Jag saknar i alla fall rutinerna. Jag saknar att gå upp på morgonen och ha en mening med livet.
Och det värsta är att många börjar rulla in till Gdansk nu. Gulsah och Rawaz åkte dit igår, vissa åker dit i veckan, och resten åker på fredag eller söndag. Jag vill vara där med alla nu.. jag vet att vi kommer ha en HEL vecka att umgås när jag åker dit.. men jag vill ändå dit nu.. hahah.
Hoppas att allt är bra med er =) hur går flytten och sådär?
Burger King kommer ÄNTLIGEN till Galeria Baltycka, vår favorit galeria! Jag är så lycklig
En helt vanlig outfit
Festttttt
Förstår inte varför alla mina bilder blir såhär? kan inte ladda upp dem på rätt håll? :S
Prins Bernhard båten=)
Rebecca & Nicole på Gozzip en kväll =)
'
Nicoles födelsedag =))
Nicole försöker gömma sig i min bil men det går inte så bra haha
På Rebeccas födelsedag =))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0