19 grader idag!

Haft en massa att göra idag efter att jag kom hem kl 2.
Skrivit klart min "uppsats" i en facultative course som jag hade för en månad sen, skönt att den är klar nu!
Sen har jag duschat och fönat håret, och därefter kokat lite ris till mammas goda (och till en början infrusen) ghorme sabzi!
Nu sitter jag här och äter jordgubbar. Ska ta och läsa igenom labben som jag ska ha i biofysik imorgon. Därefter måste jag sätta igång med biokemin! Ska råplugga biokemi fram till på måndag eller tisdag, sen blir det några dagars intensiv psykologi. Final exam i psykologi är den 9e maj, och även om materialet inte är så jättemycket så planerar jag att börja plugga redan den 1a. Vill åtminstone BÖRJA i tid så att jag kan lägga undan det i 2-3 dagar OM den tiden inte skulle behövas.
.
PS: Sours två systrar och deras ena vän kom hit idag :D Så imorgon blir det utgång med en massa folk igen! Hoppas att vi alla ses därute! Jag var nära på att skriva "ses ute i vimlet", men jag hatar det uttrycket. Vafan är vimlet? Töntigt.
Okej hejdå, fick precis pluggångest från ingenstans.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0