Besök från Sverige!

Har haft besök från Sverige förra helgen! Jasmine och Nicole var här :D vi hade det supermysigt! De kom hit 2 dagar efter att jag själv kom till Gdansk. De stannade från fre-mån så det var superbra.
Efter att de åkte hem igen så försökte jag komma in i skolrutinerna. Det gick väl si sådär.
I torsdags kom Sours vänner hit på besök från Sverige, och de stannar till på måndag! Tycker om Sours vänner jättemycket, de är skittrevliga och roliga att umgås med. Igår kväll var vi ute i Sopot, och det var min bästa utekväll hittills! Hade perfekta skor som inte gjorde ont överhuvudtaget, och sällskapet var underbart! Sen så får jag inte glömma de mumsiga killarna.. Men den historien tar vi inte här haha. Vi var både på Dream Club och på Ego. Vi hade skitkul heeeela kvällen, men musiken på Ego var lätt bäst!! Reggaeton all night long!! Kl halv 6 var vi tillbaka på dorms, men det tog lite tid innan jag lyckades somna.. Konstigt med tanke på att vi kom hem så sent. Jag var verkligen jättepigg haha.
Gick upp kl 12 idag och har städat lite, duschat och fönat håret, tvättat en massa kläder, och läst ett kap i biokemi. Kände mig plötsligt lite illamående så jag satte nyss på ett avsnitt av Vänner för att få tankarna på något annat. Ska bara kolla klart på avsnittet sen ska jag fortsätta läsa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0