Biochem

Sitter hemma och ångrar lite grann att jag inte följde med tjejerna till stranden i Sopot. Vädret är underbart och här sitter jag och pluggar biochem. Men med tanke på alla gäster vi har haft här så måste jag använda all tid jag har så att jag inte hamnar back i någonting. HATAR att vi har psychology final den 9e maj. Vi är lediga från skolan i 10 jävla dagar, men istället för att sitta med biochem då så måste man sitta med psychology i åtminstone en vecka. Whyyyyyy oh whyyyyy! Ibland önskar jag att jag kunde skolans provschema redan INNAN jag flyttade hit. För då hade jag kunnat läsa vissa småkurser under mitt sabbatsår. Blää


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej,



Jag ska göra antaningsprovet i Juni i gbg, undrar om ni också fick 3 lappar med topics for the interview?



MVH

2012-04-23 @ 20:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0