Malmö på fredag =))))))))

i am alive!
.
Haft fullt upp i helgen. Hade facultative course på lördagen & söndagen från 9-15.. sjukt drygt. Men skönt att det är över nu i alla fall.
Bilderna högst upp är från maskerad-festen i lördags. Min "klass" var på teater/musikal med vår polska lärare samma kväll, och vi hade verkligen superkul trots att vi inte förstod så jättemycket. Vi såg Shrek, riktigt grymt!
Efter teatern skyndade vi hem, slängde på oss klänningar, och drog till efterfesten på maskeraden.
Jag trodde att folk skulle stanna kvar på den festen, men folk drog vidare till Sopot en timme efter att vi var framme. Det var lite synd för min del, för jag hade facultative course morgonen därpå, så jag kunde inte följa med till Sopot. Ville verkligen ut, jag var på så bra humör den kvällen!! Men jag visste att jag skulle vara helt död nästa morgon så jag skippade det. Tantigt? Ja. Men det kommer fler kvällar, det är lugnt =).
.
Har knappt pluggat sen i måndags förra veckan då vi hade Physio prov. Har pluggat lite biokemi idag och lite grann i fredags på kvällen. Men jag måste börja komma igång nu så att jag känner att jag gör något vettigt här. Förutom lite polska och Med.Bio plugg så har jag inte gjort något förra veckan haha. Har bara chillat. Men måste erkänna att det har varit fett skönt. Det är skönt att bara göra INGENTING.
.
De flesta har redan åkt hem till Sverige, och resten av folket åker på onsdag. Jag & Noor måste dock stanna till på fredag eftersom att vi har en facultative course på onsdag eftermiddag (samma tid som flyget lyfter), och jag kan inte skippa den.. Men jag tänkte liksom; lika bra att plugga och få saker och ting gjort under de dagarna som jag MÅSTE stanna. När jag sen kommer tillbaka den 11e så kommer jag inte hinna plugga så mycket med tanke på att mina vänner kommer hit från Sverige den 13-16, så jag ska försöka ta igen lite nu de närmsta dagarna =). Skönt att vi inte har några tentor förrän 9 maj.. Vi kommer ha en massa tid att hinna ikapp.
.
Jag har fått lite frågor från er, bl.a. frågor om hur plugget & livet är i Gdansk, och även en fråga från en tjej som är lite orolig över anatomin. Jag lovar att svara så fort jag bara kan! Jag har verkligen glömt bort bloggen den senaste veckan. Och sen är det så svårt att svara på vissa frågor, för det finns liksom hur mycket som helst att skriva! Jag ska försöka svara i veckan! Eller kanske redan ikväll! Håll utkik!
Måste dock plugga lite nu! Några från min grupp har stuckit ut för att gå på bio men jag stannade hemma för att plugga just ikväll. Om jag inte pluggar nu så kommer jag få fet ångest över att jag inte hängde med.
Puss sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0