USA

En vecka i New York City och en vecka i Miami !!! Veckan i NYC har varit fantastisk på alla sätt och vis, och efter att ha varit i Miami i 3 dagar nu så har jag insett att jag är en NYC människa. Saknar gatorna, maten, folket, affärerna! Saknar verkligen allt. Staden sover aldrig och det är INTE så kaotiskt som alla tror. Det är helt enkelt bmän välbefolkat hela tiden. Inga tomma gator, aldrig tyst. Man kunde gå ut på promenad mitt i natten och ändå se folk på gatorna.
Miami är underbart på sitt sätt. Här är det lugnt, vackert, palmer överallt, och stranden är nära. But I liked NYC more.. Ska tillbaka dit så fort jag bara kan. Nästa gång jag har pengar så blir det en resa till NYC.
Bilder och sånt kommer när jag e hemma!
Hoppas att ni har en trevlig sommar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du SNÄLLA lägga upp bilder från ny och ge alla tips du har om vad man ska besöka? jag ska nämligen dit för första gången i september och vill ha alla tips som finns:)

2012-08-24 @ 18:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0